.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت سد گلورد هزینه شد
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت سد گلورد هزینه شده است.

به گزارش شمال نیوز، علی‌محمد شاعری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای ساختمان سد گلورد ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۸۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته بوده است و برای احداث شبکه سد گلورد هم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

شاعری ادامه داد: علاوه بر کارهای اجرایی در دست اقدام، جابه‌جایی روستای رودبار بهشهر و انتقال قبر شهید قربانی تنها شهید این روستا با ۵۰ خانوار از مسائل مهمی است که برای آبگیری سد انجام شد.

این مسئول بابیان اینکه آبگیری سد گلورد از برنامه‌های مهم سال جاری بوده است که باقوت دنبال شد و فردا با حضور وزیر نیرو و مسئولان استانی و شهرستانی آبگیری می‌شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز ساخت سد گلورد نکا از سال ۸۲ گفت: اعتبارات ملی مناسبی برای تکمیل سد گلورد نکا تأمین‌شده است که در شبکه سد سرمایه‌گذاری خوبی انجام شد و با مشروب شدن آن ۲۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شرق مازندران مشروب می‌شود.

شاعری افزود: ذخیره آب کشاورزی برای ۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق مازندران و همچنین تأمین آب شرب از مهم‌ترین اهداف ساخت این سد و آبگیری آن است.

وی گفت: سد گلورد از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که علاوه بر تأمین آب کشاورزی و شرب شرق مازندران به‌عنوان مهم‌ترین هدف، تولید انرژی، گردشگری و توریستی و کنترل سیلاب از اهداف مهم ساخت و آبگیری سد گلورد است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.